Gratis verzending, 90 dagen gratis retour!    

Slim, comfortabel & veilig wonen
Winkelwagen Subtotaal: €0.00

Zichttermijn & Retourneren

Klachten
Zichttermijn
Retourneren
Verrekening

 

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betaalbare-domotica.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zichttermijn

Voor al uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen, welke ingaat op de dag van ontvangst van uw bestelling. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of proberen, tenzij duidelijk anders vermeld. Ben u niet tevreden? U kunt vrijwel alle bij Betaalbare Domotica gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking binnen de zichttermijn retourneren. U heeft na annulering 14 dagen om uw product aan ons te retourneren, waarna u het volledige orderbedrag krijgt gecrediteerd. U krijgt van ons een retourlabel, om de producten kosteloos te kunnen retourneren.

Artikelen die u niet kunt retourneren zijn:

  • producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast;
  • producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.

Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden en onze klantenservicepagina's.

Retourneren

Voordat u uw product(en) retourneert vragen wij u dit aan ons te melden. U kunt dit doen door in te loggen in uw account en het retourmeldings-formulier in te vullen. Heeft u geen account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kunt u de melding doen middels ons "gast" retourformulier.

Nadat wij uw retour aanvraag hebben goedgekeurd krijgt u van ons een retournummer. Hiermee samen ontvangt u ook de verdere verzendinstructies.

Let op: retourzendingen zonder geldig RMA nummer kunnen wij helaas niet in behandeling nemen!

Houdt u bij verzending a.u.b. rekening met de volgende punten:

  • voeg a.ub. een kopie van het retourformulier bij uw retourzending;
  • zendingen zonder retournummer kunnen wij helaas niet in behandeling nemen;
  • de retourartikelen dienen - zover mogelijk en redelijk - onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn;
  • verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport te voorkomen;
  • ga zorgvuldig om met de originele verpakking. Schrijf er bijv geen teksten op;
  • bewaar altijd uw verzendbewijs.

Verrekening

Nadat wij uw product(en) hebben ontvangen, zullen wij deze beoordelen. Wij houden hierbij rekening met de volgende zaken:

  • wat is de staat van de het originele product;
  • wat is de staat van de originele verpakking;
  • functioneren van het geretourneerde product (indien geen garantiemelding is gedaan);

Zodra uw retourmelding is afgehandeld ontvangt u van ons een creditfactuur. Eventuele bijdragen in de verzendkosten zullen hierin worden verrekend, mits de bestelling niet ouder is dan 90 dagen. Na 90 dagen vragen wij u om de producten zelf naar ons op te sturen. U wordt hierover per email geïnformeerd. 

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending zullen wij het openstaande bedrag met u verrekenen. Wanneer het artikel in goede staat is ontvangen zult u het gehele bedrag, inclusief eventuele van toepassing zijnde verzendkosten, retour ontvangen. Dit zal geschieden op het rekeningnummer waarmee de bestelling bij ons is geplaatst.